بررسی تاثیر مداخله اموزشی بر اساس تلفیق مدل فرانظری (TTM) و تئوری شناختی اجتماعی (SCT) بر میزان رفتارهای خودمراقبتی بیماران میانسال دیابتی تیپ دو مراجعه کننده به بیمارستان حضرت ولی عصر فسا- 1395

The Effect of Education on combination of meta-theoretical model (TTM) and Social Cognitive Theory (SCT) on type II diabetes self-care behaviors middle-aged patients referred to Hazrat Vali Asr Fsa- 1395


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
مجری و همکاران
مجری و همکاران
دانلود
دانلود
علوم پزشکی فسا
علوم پزشکی فسا

مجریان: علی خانی جیحونی

اطلاعات کلی طرح
hide/show

کد طرح 95074
عنوان فارسی طرح بررسی تاثیر مداخله اموزشی بر اساس تلفیق مدل فرانظری (TTM) و تئوری شناختی اجتماعی (SCT) بر میزان رفتارهای خودمراقبتی بیماران میانسال دیابتی تیپ دو مراجعه کننده به بیمارستان حضرت ولی عصر فسا- 1395
عنوان لاتین طرح The Effect of Education on combination of meta-theoretical model (TTM) and Social Cognitive Theory (SCT) on type II diabetes self-care behaviors middle-aged patients referred to Hazrat Vali Asr Fsa- 1395
نوع طرح کاربردی
حوزه بررسی طرح هیئت علمی
متدولوژی مداخله ای

اطلاعات مجری و همکاران
hide/show

نام و نام‌خانوادگی سمت در طرح نوع همکاری درجه‌تحصیلی پست الکترونیک
علی خانی جیحونیمجری اولعلمیدکترای تخصصی khani_1512@yahoo.com
پوریا سعادتمجری دومعلمی-اجراییدکترای حرفه اییp.saadat@fums.ac.ir
سامان بازیار سارانیهمکارعلمی-اجراییکارشناسیs.baziar@fums.ac.ir
حمیدرضا ثابتهمکارعلمی-اجراییکارشناسیhamidr.sabet@yahoo.com
مهدی خرمی سروستانیهمکارعلمی-اجراییدکترای حرفه اییm.khorami@fums.ac.ir
ژاله کاوسیهمکارعلمی-اجراییکارشناسیjaka14595@gmail.com
سید منصور کشفیهمکارعلمیدکترای تخصصی smkashfi@yahoo.com