THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN MEDICAL TOURISM INDUSTRY IN POINT OF VIEW OF MEDICAL TOURISM POLICY MAKERS OF SHIRAZ IN 2017

THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN MEDICAL TOURISM INDUSTRY IN POINT OF VIEW OF MEDICAL TOURISM POLICY MAKERS OF SHIRAZ IN 2017


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی فسا
علوم پزشکی فسا

نویسندگان: علی خانی جیحونی

نشریه: Universal Journal of Pharmaceutical Research , 3 , 1 , 2018/03/15

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 10040
عنوان فارسی مقاله THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN MEDICAL TOURISM INDUSTRY IN POINT OF VIEW OF MEDICAL TOURISM POLICY MAKERS OF SHIRAZ IN 2017
عنوان لاتین مقاله THE ROLE OF DIGITAL MARKETING IN MEDICAL TOURISM INDUSTRY IN POINT OF VIEW OF MEDICAL TOURISM POLICY MAKERS OF SHIRAZ IN 2017
نوع مقاله پژوهشی اصیل
عنوان نشریه Universal Journal of Pharmaceutical Research
محل انتشار خارجی
نمایه نامه Google Scholar
تاریخ انتشار (شمسی) 1396/12/24
تاریخ انتشار (میلادی) 2018/03/15
صفحه شروع و پایان 63 - 68
DOI
Impact Factor
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت http://www.ujpr.org/wp-content/uploads/2018/03/UJPR-3-1-R11.pdf

نویسندگان
hide/show

نویسنده نفر چندم مقاله
علی خانی جیحونیسوم به بعد

دانلود مقاله
hide/show

نام فایل تاریخ درج فایل اندازه فایل دانلود
UJPR-3-1-R11.pdf1397/01/20511388دانلود