چاپ صفحه | صفحه نخست سامانه | طرح هاي تحقيقاتي | مقالات چاپ شده | مقالات ارائه شده | کتاب ها | پايان نامه ها | اختراعات | آمار عملکرد پژوهشي | علوم پزشکي فسا |
پروفايل در SCOPUS |
پروفايل در ISI |
پروفايل در Google Scholar |
پروفايل در ORCID |
پروفايل در ResearchGate |
پروفايل در پاب مد |
پروفايل در مدليب |
نام و نام خانوادگي (فارسي) : محمد علی سهم الدینی | رسته پژوهشگر : |
نام و نام خانوادگي (انگليسي) : | پست الکترونيک : sahmeddini@sums.ac.ir |
تاريخ تولد : | دانشکده/محل خدمت : دانشگاه علوم پزشکی شیراز |
رشته تخصصي : بیهوشی | گروه آموزشي : |
آخرين مدرک تحصيلي : دکترای تخصصی پزشکی | آدرس محل کار : |
رشته تحصيلي/ تخصصي | درجهتحصيلي | سال دريافت مدرک | دانشگاه/ موسسه |
---|
سمت | نام و آدرس محل خدمت | تاريخ شروع | تاريخ پايان |
---|
رديف | عنوان | سمت | نوع طرح |
---|---|---|---|
1 | بررسی میزان آشنایی و استفاده مدیران و مسئولان ادارات شهرستان فسا نسبت به آمار اطلاعات و فن آوری اطلاعات | مجری اول | بنیادی-کاربردی |
رديف | عنوان | نمايه | نام نشريه | سال چاپ | ضريب تاثير |
---|---|---|---|---|---|
1 | بررسی نقطه نظرات دانشجویان در مورد ویژگیهای استاد مطلوب | علمی پژوهشی | همایش کشوری آموزش پزشکی کرمان 85 | 1385/12/10 | |
2 | بررسی ویژگیهای مطلوب یک استاد بر اساس نظر سنجی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی فسا | خلاصه مقالات هشتمین هماش کشوری آموزش پزشکی | 1385/12/10 | ||
3 | Students openion about ideal teacher characteristics | Web of Science | National university of singapore | 1386/10/08 |
رديف | عنوان مقاله | نام کنگره | محل کنگره | شيوه ارائه | تاريخ شروع کنگره | تاريخ خاتمه کنگره |
---|
رديف | عنوان | سال چاپ | ماهيت |
---|
رديف | عنوان | سال | مقطع تحصيلي پاياننامه | نوع پاياننامه | تاريخ شروع | تاريخ پايان |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | مقایسه اثر مپریدین و ترامادول در درمان لرز پس از بیهوشی | 1384 | 1384/09/27 | |||
2 | چگونگی کاهش مرگ و میر قلبی-عروقی در پیوند کلیه، یک واحد مطالعه ی مرکزی | 1384 | 1384/10/27 | |||
3 | مقایسه اثر سولفات منیزیم، فنتانیل و لیدوکائین بر تغییرات همودینامیک در هنگام لارنگوسکوپی و لوله گذاری داخل تراشه | 1385 | 1385/11/01 |
رديف | عنوان | تاريخ ثبت | شماره ثبت | اسامي پديد آورندگان |
---|