مقایسه تاثیر اموزش مبتنی بر مورد و سخنرانی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در زمینه اریتمی های قلبی

A comparative study of the effectiveness of case-based learning and lecturing in enhancing nursing students’ skills in diagnosing cardiac dysrhythmias


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی فسا
علوم پزشکی فسا

نویسندگان: مصطفی بیژنی , افسانه قاسمی

نشریه: Revista Latinoamericana de Hipertensión , 14 , 6 , 2020/02/06

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 10360
عنوان فارسی مقاله مقایسه تاثیر اموزش مبتنی بر مورد و سخنرانی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در زمینه اریتمی های قلبی
عنوان لاتین مقاله A comparative study of the effectiveness of case-based learning and lecturing in enhancing nursing students’ skills in diagnosing cardiac dysrhythmias
نوع مقاله پژوهشی اصیل
عنوان نشریه Revista Latinoamericana de Hipertensión
محل انتشار خارجی
نمایه نامه Web of Science
تاریخ انتشار (شمسی) 1398/11/17
تاریخ انتشار (میلادی) 2020/02/06
صفحه شروع و پایان 651 - 655
DOI www.revhipertension.com
Impact Factor 0.0
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت http://www.revhipertension.com/index_sumario_6_2019.html

نویسندگان
hide/show

نویسنده نفر چندم مقاله
مصطفی بیژنیاول و مسئول
افسانه قاسمیسوم به بعد

دانلود مقاله
hide/show

نام فایل تاریخ درج فایل اندازه فایل دانلود
article education methode.pdf1398/11/19792018دانلود