مقایسه تاثیر اموزش مبتنی بر مورد و سخنرانی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در زمینه اریتمی های قلبی
A comparative study of the effectiveness
of case-based learning and lecturing in enhancing
nursing students’ skills in diagnosing cardiac
dysrhythmias
نویسندگان: مصطفی بیژنی , افسانه قاسمی
نشریه: Revista Latinoamericana de Hipertensión , 14 , 6 , 2020/02/06
اطلاعات کلی مقاله
کد مقاله |
10360 |
عنوان فارسی مقاله |
مقایسه تاثیر اموزش مبتنی بر مورد و سخنرانی بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در زمینه اریتمی های قلبی |
عنوان لاتین مقاله |
A comparative study of the effectiveness
of case-based learning and lecturing in enhancing
nursing students’ skills in diagnosing cardiac
dysrhythmias |
نوع مقاله |
پژوهشی اصیل |
عنوان نشریه |
Revista Latinoamericana de Hipertensión |
محل انتشار |
خارجی |
نمایه نامه |
Web of Science |
تاریخ انتشار (شمسی) |
1398/11/17 |
تاریخ انتشار (میلادی) |
2020/02/06 |
صفحه شروع و پایان |
651 - 655 |
DOI |
www.revhipertension.com |
Impact Factor |
0.0 |
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت |
http://www.revhipertension.com/index_sumario_6_2019.html |
دانلود مقاله
نام فایل |
تاریخ درج فایل |
اندازه فایل |
دانلود |
article education methode.pdf | 1398/11/19 | 792018 | دانلود |