بررسی تاثیر یادگیری تاملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری
The effect of reflective learning based on clinical scenarios on the moral sensitivity of nursing students
نویسندگان: شهناز کریمی , اکرم محمدی پلارتی , مریم باقری
نشریه: آموزش و اخلاق پرستاری , 11 , 1و2 , 2022/06/18
اطلاعات کلی مقاله
کد مقاله |
10717 |
عنوان فارسی مقاله |
بررسی تاثیر یادگیری تاملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری |
عنوان لاتین مقاله |
The effect of reflective learning based on clinical scenarios on the moral sensitivity of nursing students |
نوع مقاله |
پژوهشی اصیل |
عنوان نشریه |
آموزش و اخلاق پرستاری |
محل انتشار |
داخلی |
نمایه نامه |
ISC |
تاریخ انتشار (شمسی) |
1401/03/28 |
تاریخ انتشار (میلادی) |
2022/06/18 |
صفحه شروع و پایان |
- |
DOI |
|
Impact Factor |
|
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت |
http://ethic.jums.ac.ir/article-1-591-en.html |
دانلود مقاله
نام فایل |
تاریخ درج فایل |
اندازه فایل |
دانلود |
ethic-v11n1p39-fa.pdf | 1401/06/22 | 720749 | دانلود |