طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه کدهای اخلاقی یاددهی- یادگیری در اموزش مجازی
Development and psychometric testing of a
questionnaire for assessment of medical
science educators’ adherence to ethical
principles in virtual education: exploratory
sequential mixed methods study
نویسندگان: سید امین کوهپایه , شهناز کریمی , مصطفی بیژنی
نشریه: bmc medical education , 24 , 56 , 2024/01/10
اطلاعات کلی مقاله
کد مقاله |
10939 |
عنوان فارسی مقاله |
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه کدهای اخلاقی یاددهی- یادگیری در اموزش مجازی |
عنوان لاتین مقاله |
Development and psychometric testing of a
questionnaire for assessment of medical
science educators’ adherence to ethical
principles in virtual education: exploratory
sequential mixed methods study |
نوع مقاله |
پژوهشی اصیل |
عنوان نشریه |
bmc medical education |
محل انتشار |
خارجی |
نمایه نامه |
Web of Science |
تاریخ انتشار (شمسی) |
1402/11/01 |
تاریخ انتشار (میلادی) |
2024/01/10 |
صفحه شروع و پایان |
1 - 10 |
DOI |
https://doi.org/10.1186/s12909-024-05035-8 |
Impact Factor |
3.5 |
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت |
https://doi.org/10.1186/s12909-024-05035-8 |
دانلود مقاله
نام فایل |
تاریخ درج فایل |
اندازه فایل |
دانلود |
article virtual education.pdf | 1402/11/15 | 1548149 | دانلود |