طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه کدهای اخلاقی یاددهی- یادگیری در اموزش مجازی

Development and psychometric testing of a questionnaire for assessment of medical science educators’ adherence to ethical principles in virtual education: exploratory sequential mixed methods study


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی فسا
علوم پزشکی فسا

نویسندگان: سید امین کوهپایه , شهناز کریمی , مصطفی بیژنی

نشریه: bmc medical education , 24 , 56 , 2024/01/10

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 10939
عنوان فارسی مقاله طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه کدهای اخلاقی یاددهی- یادگیری در اموزش مجازی
عنوان لاتین مقاله Development and psychometric testing of a questionnaire for assessment of medical science educators’ adherence to ethical principles in virtual education: exploratory sequential mixed methods study
نوع مقاله پژوهشی اصیل
عنوان نشریه bmc medical education
محل انتشار خارجی
نمایه نامه Web of Science
تاریخ انتشار (شمسی) 1402/11/01
تاریخ انتشار (میلادی) 2024/01/10
صفحه شروع و پایان 1 - 10
DOI https://doi.org/10.1186/s12909-024-05035-8
Impact Factor 3.5
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت https://doi.org/10.1186/s12909-024-05035-8

نویسندگان
hide/show

نویسنده نفر چندم مقاله
سید امین کوهپایهدوم
شهناز کریمیسوم به بعد
مصطفی بیژنیمسئول

دانلود مقاله
hide/show

نام فایل تاریخ درج فایل اندازه فایل دانلود
article virtual education.pdf1402/11/151548149دانلود