بررسی چالش‌های توسعه و نهادینه‌سازی محتوای آموزش الکترونیکی با درک اعضای هیئت علمی دانشکده‌های پزشکی ایران: مطالعه تحلیل محتوای کیفی

Exploring the challenges to Development and Institutionalization of E-learning Content as perceived by Faculty members of Medical Schools in Iran: A Qualitative Content Analysis Study


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی فسا
علوم پزشکی فسا

نویسندگان: مصطفی بیژنی , مریم زحمت کشان , زینب نادری , نجمه صادقی رونیزی

نشریه: Heliyon , , , 2024/09/21

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 11020
عنوان فارسی مقاله بررسی چالش‌های توسعه و نهادینه‌سازی محتوای آموزش الکترونیکی با درک اعضای هیئت علمی دانشکده‌های پزشکی ایران: مطالعه تحلیل محتوای کیفی
عنوان لاتین مقاله Exploring the challenges to Development and Institutionalization of E-learning Content as perceived by Faculty members of Medical Schools in Iran: A Qualitative Content Analysis Study
نوع مقاله پژوهشی اصیل
عنوان نشریه Heliyon
محل انتشار خارجی
نمایه نامه Web of Science
تاریخ انتشار (شمسی) 1403/06/31
تاریخ انتشار (میلادی) 2024/09/21
صفحه شروع و پایان -
DOI https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e38270
Impact Factor 3.4
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844024143010?via%3Dihub

نویسندگان
hide/show

نویسنده نفر چندم مقاله
مصطفی بیژنیمسئول
مریم زحمت کشاناول
زینب نادریدوم
نجمه صادقی رونیزیسوم به بعد

دانلود مقاله
hide/show

نام فایل تاریخ درج فایل اندازه فایل دانلود
Exploring the challenges to Development and Institutionalization of E-learning Content as perceived by Faculty members of Medical Schools in Iran_ A Qualitative Content Analysis Study.pdf1403/07/02385247دانلود