بررسی چالشهای توسعه و نهادینهسازی محتوای آموزش الکترونیکی با درک اعضای هیئت علمی دانشکدههای پزشکی ایران: مطالعه تحلیل محتوای کیفی
Exploring the challenges to Development and Institutionalization of E-learning
Content as perceived by Faculty members of Medical Schools in Iran: A Qualitative
Content Analysis Study
نویسندگان: مصطفی بیژنی , مریم زحمت کشان , زینب نادری , نجمه صادقی رونیزی
نشریه: Heliyon , , , 2024/09/21
اطلاعات کلی مقاله
کد مقاله |
11020 |
عنوان فارسی مقاله |
بررسی چالشهای توسعه و نهادینهسازی محتوای آموزش الکترونیکی با درک اعضای هیئت علمی دانشکدههای پزشکی ایران: مطالعه تحلیل محتوای کیفی |
عنوان لاتین مقاله |
Exploring the challenges to Development and Institutionalization of E-learning
Content as perceived by Faculty members of Medical Schools in Iran: A Qualitative
Content Analysis Study |
نوع مقاله |
پژوهشی اصیل |
عنوان نشریه |
Heliyon |
محل انتشار |
خارجی |
نمایه نامه |
Web of Science |
تاریخ انتشار (شمسی) |
1403/06/31 |
تاریخ انتشار (میلادی) |
2024/09/21 |
صفحه شروع و پایان |
- |
DOI |
https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e38270 |
Impact Factor |
3.4 |
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت |
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844024143010?via%3Dihub |
دانلود مقاله
نام فایل |
تاریخ درج فایل |
اندازه فایل |
دانلود |
Exploring the challenges to Development and Institutionalization of E-learning Content as perceived by Faculty members of Medical Schools in Iran_ A Qualitative Content Analysis Study.pdf | 1403/07/02 | 385247 | دانلود |