بررسی تاثیر آموزش به روش دبریفینگ بالینی بر اساس مدل جانز بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا سال 97

The study of the effect of clinical debriefing based on John's Model on critical thinking disposition in nursing students (fasa university of medical sciences)


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
مجری و همکاران
مجری و همکاران
دانلود
دانلود
علوم پزشکی فسا
علوم پزشکی فسا

مجریان: شهناز کریمی

اطلاعات کلی طرح
hide/show

کد طرح 97195
عنوان فارسی طرح بررسی تاثیر آموزش به روش دبریفینگ بالینی بر اساس مدل جانز بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا سال 97
عنوان لاتین طرح The study of the effect of clinical debriefing based on John's Model on critical thinking disposition in nursing students (fasa university of medical sciences)
نوع طرح بنیادی-کاربردی
حوزه بررسی طرح
متدولوژی Quasi- experimental

اطلاعات مجری و همکاران
hide/show

نام و نام‌خانوادگی سمت در طرح نوع همکاری درجه‌تحصیلی پست الکترونیک
مریم باقریمجری دومعلمی-اجراییدکترای تخصصی bagheri.m.83@gmail.com
اکرم محمدی پلارتیهمکارعلمیکارشناسی ارشدakrammohamadi18@yahoo.com
فوزیه آبادیهمکاراجراییکارشناسی ارشدfozie.abadi@yahoo.com
زهرا مرادیهمکاراجراییکارشناسی ارشدmoradizahra427@yahoo.com
شهناز کریمیمجری اولاجراییدکترای تخصصی shahkar20022002@yahoo.com