تاثیر اموزش چند رسانه ای توام با اموزش بازخوردمحور بر کیفیت زندگی ، اضطراب قلبی در بیماران نارسایی قلب : کارازمای بالینی تصادفی شده

Investigating the effect of multimedia education in combination with teach‑back method on quality of life and cardiac anxiety in patients with heart failure: a randomized clinical trial


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی فسا
علوم پزشکی فسا

نویسندگان: شهناز کریمی , مصطفی بیژنی , عزیزاله دهقان , میترا صادقی جهرمی

نشریه: BMC Cardiovascular Disorder , 21 , 535 , 2021/11/15

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 10595
عنوان فارسی مقاله تاثیر اموزش چند رسانه ای توام با اموزش بازخوردمحور بر کیفیت زندگی ، اضطراب قلبی در بیماران نارسایی قلب : کارازمای بالینی تصادفی شده
عنوان لاتین مقاله Investigating the effect of multimedia education in combination with teach‑back method on quality of life and cardiac anxiety in patients with heart failure: a randomized clinical trial
نوع مقاله پژوهشی اصیل
عنوان نشریه BMC Cardiovascular Disorder
محل انتشار خارجی
نمایه نامه Web of Science
تاریخ انتشار (شمسی) 1400/08/24
تاریخ انتشار (میلادی) 2021/11/15
صفحه شروع و پایان 1 - 9
DOI https://doi.org/10.1186/s12872-021-02357-z
Impact Factor 2.25
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت https://doi.org/10.1186/s12872-021-02357-z

نویسندگان
hide/show

نویسنده نفر چندم مقاله
شهناز کریمیسوم به بعد
مصطفی بیژنیمسئول
عزیزاله دهقانسوم به بعد
میترا صادقی جهرمیدوم

دانلود مقاله
hide/show

نام فایل تاریخ درج فایل اندازه فایل دانلود
chf article.pdf1400/08/241042966دانلود