تاثیر اموزش چند رسانه ای توام با اموزش بازخوردمحور بر کیفیت زندگی ، اضطراب قلبی در بیماران نارسایی قلب : کارازمای بالینی تصادفی شده
Investigating the effect of multimedia
education in combination with teach‑back
method on quality of life and cardiac anxiety
in patients with heart failure: a randomized
clinical trial
نویسندگان: شهناز کریمی , مصطفی بیژنی , عزیزاله دهقان , میترا صادقی جهرمی
نشریه: BMC Cardiovascular Disorder , 21 , 535 , 2021/11/15
اطلاعات کلی مقاله
کد مقاله |
10595 |
عنوان فارسی مقاله |
تاثیر اموزش چند رسانه ای توام با اموزش بازخوردمحور بر کیفیت زندگی ، اضطراب قلبی در بیماران نارسایی قلب : کارازمای بالینی تصادفی شده |
عنوان لاتین مقاله |
Investigating the effect of multimedia
education in combination with teach‑back
method on quality of life and cardiac anxiety
in patients with heart failure: a randomized
clinical trial |
نوع مقاله |
پژوهشی اصیل |
عنوان نشریه |
BMC Cardiovascular Disorder |
محل انتشار |
خارجی |
نمایه نامه |
Web of Science |
تاریخ انتشار (شمسی) |
1400/08/24 |
تاریخ انتشار (میلادی) |
2021/11/15 |
صفحه شروع و پایان |
1 - 9 |
DOI |
https://doi.org/10.1186/s12872-021-02357-z |
Impact Factor |
2.25 |
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت |
https://doi.org/10.1186/s12872-021-02357-z |
دانلود مقاله
نام فایل |
تاریخ درج فایل |
اندازه فایل |
دانلود |
chf article.pdf | 1400/08/24 | 1042966 | دانلود |