چاپ صفحه | ![]() صفحه نخست سامانه | ![]() طرح هاي تحقيقاتي | ![]() مقالات چاپ شده | ![]() مقالات ارائه شده | ![]() کتاب ها | ![]() پايان نامه ها | ![]() اختراعات | ![]() آمار عملکرد پژوهشي | علوم پزشکي فسا |
![]() پروفايل در SCOPUS |
![]() پروفايل در ISI |
![]() پروفايل در Google Scholar |
![]() پروفايل در ORCID |
![]() پروفايل در ResearchGate |
![]() پروفايل در پاب مد |
![]() پروفايل در مدليب |
نام و نام خانوادگي (فارسي) : لیلا نیک روز | رسته پژوهشگر : |
نام و نام خانوادگي (انگليسي) : Leila Nikrouz | پست الکترونيک : lnikrooz@yahoo.com |
تاريخ تولد : 1355/06/10 | دانشکده/محل خدمت : دانشگاه علوم پزشکی فسا |
رشته تخصصي : پرستاری | گروه آموزشي : پرستاری |
آخرين مدرک تحصيلي : دکترای تخصصی | آدرس محل کار : فسا -میدان ابن سینا -دانشگاه علوم پزشکی فسا |
رشته تحصيلي/ تخصصي | درجهتحصيلي | سال دريافت مدرک | دانشگاه/ موسسه |
---|
سمت | نام و آدرس محل خدمت | تاريخ شروع | تاريخ پايان |
---|
رديف | عنوان مقاله | نام کنگره | محل کنگره | شيوه ارائه | تاريخ شروع کنگره | تاريخ خاتمه کنگره |
---|
رديف | عنوان | سال چاپ | ماهيت |
---|
رديف | عنوان | سال | مقطع تحصيلي پاياننامه | نوع پاياننامه | تاريخ شروع | تاريخ پايان |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | سنجش مقایسهای اثر آنتی باکتریال تعدادی از اسانسهای گیاهی بومی ایران بر دو سوش استاندارد و مقاوم میکروارگانیسمهای شایع عفونتهای بیمارستانی | کارشناسی ارشد | 1401/06/30 | |||
2 | مقایسه اثر تسکینی پماد ختمی و ژل پیروکسیکام درافراد مبتلا به کمر درد مزمن: کارآزمایی بالینی تصادفی شده | کارشناسی ارشد | 1401/06/29 | |||
3 | بررسی تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر الگوی دستیابی به هدف کینگ بر روی رفتارهای ارتقادهنده سلامت و رضایتمندی از زندگی در بیماران دیابت نوع ۲ | کارشناسی ارشد | 1403/05/01 | |||
4 | بررسی تاثیر آموزش مراقبت تسکینی مبتنی بر معنویت بر کیفیت زندگی، اضطراب مرگ و تاب آوری بیماران نارسایی قلبی مراجعه کننده به بخش قلب بیمارستان ولیعصر فسا- 1401 | کارشناسی ارشد | 1403/02/02 | |||
5 | بررسی تأثیر کاربرد تئوری مراقبت انسانی واتسون بر افسردگی، امید به زندگی و تسکین درد در بیماران سرطانی تحت شیمیدرمانی | کارشناسی ارشد | 1402/06/14 |
رديف | عنوان | تاريخ ثبت | شماره ثبت | اسامي پديد آورندگان |
---|