ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا
Factors Affecting Learning in Instructional Design Model: Medical Students’ Viewpoint
in Fasa University of Medical Sciences
نویسندگان: محمد مهدی نقی زاده , مجید نقدی , زهره ماکولاتی
نشریه: مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی , 13 , 3 , 2013/06/03
اطلاعات کلی مقاله
کد مقاله |
9300 |
عنوان فارسی مقاله |
ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا |
عنوان لاتین مقاله |
Factors Affecting Learning in Instructional Design Model: Medical Students’ Viewpoint
in Fasa University of Medical Sciences |
نوع مقاله |
پژوهشی اصیل |
عنوان نشریه |
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی |
محل انتشار |
داخلی |
نمایه نامه |
ISC |
تاریخ انتشار (شمسی) |
1392/03/13 |
تاریخ انتشار (میلادی) |
2013/06/03 |
صفحه شروع و پایان |
190 - 200 |
DOI |
|
Impact Factor |
|
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت |
http://ijme.mui.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1855-1&slc_lang=fa&sid=1 |
دانلود مقاله
نام فایل |
تاریخ درج فایل |
اندازه فایل |
دانلود |