ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا

Factors Affecting Learning in Instructional Design Model: Medical Students’ Viewpoint in Fasa University of Medical Sciences


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
نویسندگان
نویسندگان
دانلود مقاله
دانلود مقاله
علوم پزشکی فسا
علوم پزشکی فسا

نویسندگان: محمد مهدی نقی زاده , مجید نقدی , زهره ماکولاتی

نشریه: مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی , 13 , 3 , 2013/06/03

اطلاعات کلی مقاله
hide/show

کد مقاله 9300
عنوان فارسی مقاله ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا
عنوان لاتین مقاله Factors Affecting Learning in Instructional Design Model: Medical Students’ Viewpoint in Fasa University of Medical Sciences
نوع مقاله پژوهشی اصیل
عنوان نشریه مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
محل انتشار داخلی
نمایه نامه ISC
تاریخ انتشار (شمسی) 1392/03/13
تاریخ انتشار (میلادی) 2013/06/03
صفحه شروع و پایان 190 - 200
DOI
Impact Factor
آدرس لینک مقاله/ همایش در شبکه اینترنت http://ijme.mui.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1855-1&slc_lang=fa&sid=1

نویسندگان
hide/show

نویسنده نفر چندم مقاله
محمد مهدی نقی زادهسوم به بعد
مجید نقدیدوم
زهره ماکولاتیاول و مسئول

دانلود مقاله
hide/show

نام فایل تاریخ درج فایل اندازه فایل دانلود